You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
המפתיעות לטובה - הפועל מרמורק, נוער - לאומית דרום
קבוצה שמחה ומוכשרת. שחקני הפועל מרמורק והמאמן, לירן שמש, חוגגים ניצחון בחדר ההלבשה (צילום מטעם הקבוצה)

המפתיעות לטובה - הפועל מרמורק, נוער - לאומית דרום

הנציגה הבכירה של העיר רחובות עושה עונה שניה מצוינת בליגה הלאומית, תוך ששחקנים משורותיה משתלבים בבוגרים. בשבת קטעה רצף ניצחונות של המוליכה

 מאת: אורי שמיר - עורך האתר

פינת "המפתיעות לטובה" - פינה שלאורך השנים עלתה בשלבים כאלה ואחרים של עונת הכדורגל, במטרה לפרגן לקבוצות החתומות על הצלחה גדולה יותר מהציפיות שהיו מהן, חוזרת לפעילות מבצעית. מעת לעת נפרגן בחודשים הקרובים לקבוצות נוער ונערים, שהצליחו לעשות עונה מוצלחת ומפתיעה לטובה. את חידוש הפינה אנו מתחילים עם קבוצת הנוער של הפועל מרמורק רחובות - שמדורגת במקום החמישי בטבלת לאומית דרום. מרמורק מסיימת עונה שניה בליגה הלאומית, כשהיא בחלק העליון של הטבלה, לאחר שבעונה שעברה נאבקה בחלק התחתון של הטבלה וסיימה את העונה עם 7 נקודות מעל הקו האדום.

בשבת האחרונה הפועל מרמורק אירחה את מוליכת הטבלה, הפועל פ"ת, שניצחה בארבעת המשחקים הקודמים וערב המחזור נהנתה מיתרון של 4 נקודות על פני סגנית המוליכה, הפועל ירושלים. שער שכבש גיל מידן בנגיחה העניק לאורחים יתרון 0:1 בדקה ה-34, אך כעבור 7 דקות הפועל פ"ת כבשה שער עצמי, שסלל את הדרך לשוויון 1:1 שנותר על קנו עד תום המשחק. תוצאת המשחק השפיעה משמעותית על הפועל ירושלים, שניצחה 2:5 את משחק החוץ מול מכבי קביליו יפו, מה שיוצר כעת פער של 2 נקודות בין הפועל פ"ת להפועל ירושלים, כשנותרו 2 מחזורים עד לתום העונה.

לירן שמש, מאמן הפועל מרמורק, אמר בסיום המשחק בשבת: " ידענו שמגיעה אלינו יריבה שנמצאת בכושר נהדר ובמומנטום חזק מאוד. התכוננו בצורה טובה, למדנו את פ"ת והצרנו את צעדי ההתקפה הקטלנית שלה ע"י עמידה ומשמעת טקטית ברמה גבוהה של השחקנים. מצד שני שיחקנו את הכדורגל שלנו ולא ויתרנו על משחק ההתקפה שלנו והגענו לעוד 2-3 מצבי הבקעה טובים במחצית השנייה שלא ניצלנו  המשחק הסתיים בתוצאת תיקו מכובדת מבחינתנו, שפתחה את הצמרת מחדש,. אנחנו עם הפנים ליום רביעי למשחק הבית נגד בית"ר נורדיה ירושלים".

לירן שמש, שהוביל את הקבוצה לעליה מהליגה הארצית ללאומית ועובר איתה תהליך ארוך, שם את הדגש להצלחת הקבוצה בעונה זו: "פתחנו את העונה השניה שלנו בליגה הלאומית לאחר שעונת הבכורה הסתיימה בסך הכל בצורה טובה עבורנו. את העונה הנוכחית פתחנו עם קצת חשש, כי שנתון 06 במועדון לא היה שנתון חזק, ובכל זאת ע"י עבודה מעולה של  ראשי המועדון וכל הצוות בנוער הצלחנו להביא מספר שחקני חיזוק משמעותיים בהם: ריינפולד טאנקגוד -שחקן זר  ניגירי להתקפה, עמית לרר - שכבש 9 שערים בליגה ו-4 במשחקי הגביע, יחד עם חריגי גיל - אחד משמעותי מאוד, דמילה עלמהונה, לצערנו נפצע וסיים את העונה כבר בינואר. שחקנים תרמו לנו המון השנה. אנחנו נמצאים בסיבוב שני פנטסטי ומשחקים כדורגל התקפי עם המון התלהבות ונחישות של השחקנים, מסתכלים לכל יריבה בלבן של העיניים ומגיעים לכל מגרש לנצח. השחקנים שלי הם חומר אנושי משובח שכל הזמן רוצה להתקדם, ללמוד, ולהצליח חבורה של לוחמים כמובן שנרצה לסיים את העונה הכי גבוהה שאפשר מבחינתנו את המקום החמישי נראה שהבטחנו ננסה לעקוף גם את הפועל ר"ג ולסיים במקום רביעי והמכובד".

קבוצת הבוגרים של הפועל מרמורק נאבקת על חיה בליגה א', אך הרבה בזכות השתלבות של שחקנים מקבוצת הנוער היא הצליחה לעשות רצף של תוצאות טובות, שאמנם הותירו אותה במקום האחרון, אך במצב שבו היא רחוקה 2 נקודות מהמקום המוביל למשחקי המבחן על ההישארות בליגה. מי שבלט במיוחד עד כה הוא החלוץ אביב עוזון, שכבש 5 שערים במדי קבוצת הנוער ושער נוסף במדי קבוצת הבוגרים. מי שעוד משתלב בהצלחה גדולה הוא החלוץ חריג הגיל, אור וובו, מלך שערי קבוצת הנוער של מרמורק עם 10 כיבושים.

לירן שמש חש סיפוק רב מהשתלבות שחקני הנוער בבוגרים: "ההצלחה העונה מבחינתי מתבטאת בעיקר בשחקני הנוער שעולים ומשחקים בקבוצת הבוגרים, שנמצאת במלחמת הישרדות בליגה א'. זה לא מובן מאליו ש-5 שחקני נוער עולים כמעט בקביעות להתאמן בשורות הבוגרת כאשר שני שחקני התקפה  משחקים באופן קבוע בהרכב ועוזרים לקבוצה במטרות שלה כולל שערים ובישולים. כולנו מקווים שתצליח לשרוד את העונה בליגה".

לירן שמש לא שוכח לחלק קרדיטים לשותפים להצלחה: "לסיום, חשוב לי לתת מילה טובה לצוות שעובד איתי בקבוצת הנוער: אלי חייט - המנהל המקצועי, ניתאי רואה - מאמן הכושר ועוזר מאמן, גיל הילה - מנהל הקבוצה, ברוך סדובסקי - איש הרפואה, אחיקם עותמי - מנהל ביצועי קבוצת הנוער. מודה לכולם בשמי ובשם השחקנים על תרומתם הרבה לקבוצה".

בהשקעה של 3-5 דקות ביום יש לך אפשרות לשדרג את הבניה הגופנית שלך בצורה אדירה. איך זה קורה? לחץ כאן וצפה בסרטון


שתפו אותנו